TIP: De Ruijter mini’s automaat

Foodmarkt

Kennen jullie Jumbo Foodmarkt in Breda al? Als ik één tip mag geven: GA KIJKEN!! Echt zó mooi, groot, speciaal, leuk, uitgebreid en noem het maar op. Ik ben de gelukkige die hier maar een paar minuutjes voor hoeft te fietsen en dus iedere week hier mijn boodschappen kan gaan doen. Tenminste, nog maar heel even want straks verhuis is weer (tijdelijk) terug naar mijn ouders. Ik ga niet schijven over alle geweldige dingen die ze hier hebben of verkopen want dan ben ik nog wel even bezig ;) Maar er is wel iets wat ik zelf gewoon zó onwijs grappig vind. Namelijk een automaat van De Ruijter. Ben je al nieuwsgierig?

Toen ik hier langsliep moest ik wel even kijken. ‘Huh, wat is dit nou?’. Al snel viel het kwartje: je kunt hier je eigen mini’s uitkiezen! Echt super handig. Ik heb namelijk het probleem dat wanneer ik een kant-en-klaar pakketje met mini’s koop er altijd wel wat bij zit dat ik niet lekker vind. Jammer want deze gooi ik dan weg, zonde natuurlijk!

mini's

Met deze automaat heb je hier geen last meer van. Je drukt op start en er komt een hele rij met mini’s waaruit je kan kiezen. 4x Jam? Pindakaas, stroop, chocopasta en jam? Kan allemaal! Je kunt gewoon alle combinaties maken die jij wilt. Je zal dus niet met dingen achter blijven die je niet lekker vindt. Wanneer je 4 mini’s hebt gekozen druk je op ‘klaar’. Aan de onderkant van het apparaat komen dan de mini’s eruit. Er liggen bakjes klaar waarin je ze dan kunt doen. Bij de kassa wordt gewoon het bakje gescand omdat er maar 4 mini’s in het bakje passen.

mini's2013-12-11 15.05.14

Voor één bakje = 4 mini’s betaal je €0.99. Voor een standaard pakketje mini’s betaal je ongeveer €2,05 voor 8 stuks. Maar hier is de kans dan wel dat je met mini’s blijft zitten die je niet lekker vindt. In verhouding is het maar €0,07 duurder. Eigenlijk niks dus. En het is ook nog hartstikke leuk om te doen!

mini's

Ik heb het natuurlijk uitgeprobeerd en ik heb gekozen voor vlokken melk, vlokken puur, hagelslag puur en hazelnootpasta. Zoals je op de foto’s ziet mist er wat: de hazelnootpasta! Ik was weer eens te snel en toen ik mijn overheerlijke boterham met hazelnootpasta ophad (want jeetje, dat was lang geleden!) kwam ik pas tot de ontdekking dat ik eigenlijk nog even had moeten wachten… Ach ja, die denken we er dan maar bij.

mini's

Ik weet niet of ze ergens anders in Nederlands deze automaat hebben maar als je een keer in de buurt van Breda bent moet je zeker even naar de Jumbo Foodmarkt gaan!

Kende jij de Jumbo Foodmarkt al?

8 gedachtes over “TIP: De Ruijter mini’s automaat

Geef een reactie

