TIP: Milka Crispello

crispello milka
Een tijdje geleden (oké, een hele tijd geleden) stond er bij de Jumbo een box met heel veel Crispello’s erin. Gratis proeven! Als rasechte Hollander heb ik daar natuurlijk gebruik van gemaakt. Iets nieuws, Milka en chocola. Moet wel goed zijn toch?! Laat ik het zo zeggen: ik ben aan het einde van het rondje nog een keer terug gegaan om er nog ééntje te pakken. Zegt genoeg denk ik?

Ik heb het later nooit gekocht omdat ik weet: als het in huis is dan gaat het op (niet in één keer gelukkig). Laatst had de Albert Heijn een aanbieding met 1+1 gratis van een paar Milka producten waarbij je kon je ook kiezen uit Milka Crispello. Laat ik daar nou net een reep liggen die ik voor kerst aan m’n zus wilde geven. Dit was dan een uitgelezen kans waar ik geen nee tegen kon zeggen. Die zak kwam in mn mandje (+de reep voor mn zus natuurlijk) een ziels gelukkig stond ik bij de kassa. Tsja sorry, hij was gratis….

crispello milka

Alhoewel het een paar maanden geleden was dat ik de Crispello gratis had geproefd bij de Jumbo wist ik nog heel goed hoe hij smaakte. Op de achterkant van de zak zag ik dat ze hem ook met witte chocola hebben! Alleen heb ik deze nog niet in de supermarkt gespot. Misschien maar goed ook gezien de snelheid waarmee deze zak op ging.

crispello milka

Daar was dan het moment suprême. Ik maakte de zak open en haalde een Crispello eruit. Voorzichtig opende ik de kleine verpakking. Ahhhh daar is ie dan!

crispello milka

De Crispello lijkt eigenlijk op een kussentje. Grappig dat ik hem gewoon eer kon zetten!

crispello milka

Nou daar ging hij dan. YUM! Oh jaaa, dit was waarom ik toen zo verkocht was!
Een knapperig buitenrandje omhuld moet dunne chocola en een mousse-achtige, en dus luchtige, vulling. Het is niet iets wat je in één keer in je mond stopt en daarom kun je eigenlijk twee keer genieten. Win win situatie. Handig is dat ze per stuk verpakt zijn en je minder snel geneigd ben om heel de zak leeg te eten, al zou dat nu ook best wel lukken hoor ;)

Zoals je leest ben ik super enthousiast. Soms ontdek je super lekkere dingen die al een tijdje bestaan. Zoals deze Crispello’s. Maar zeker toch de moeite waard om een blogje over te schrijven ;)

crispello milka

Heb jij Milka Crispello al eens geproefd?

4 gedachtes over “TIP: Milka Crispello

Geef een reactie

