The Food(d)iary | week 9

fooddiary

Volgens mij mogen we niet klagen met die onwijs lekkere weer! Ik heb er weer met volle teugen van genoten. Ik heb natuuuuurlijk weer een aantal dingen gebakken! Ik heb onderaan de diary ook nog een vraag voor jullie! Benieuwd naar mijn fooddiary deze week?

2014-02-23 09.31.00
Ik ontbeet met een speltbammetje van de Jumbo (de lekkerste!) en een stukje oberlander. Die vind ik gewoon met wat boter en zeezout het lekkerst!

2014-02-23 13.36.21
Ik word de laatste tijd dat brood een beetje beu en ben daarom wat dingen aan het proberen. Ik lunchte met kwark, muesli, noten en bosvruchten. Erg lekker als variatie moet ik zeggen!

2014-02-23 18.44.00
Moeders had erwtensoep gemaakt. Zoooooo lekker! Hiervoor mag je me (bijna) uit m’n bed halen.

2014-02-24 12.16.22
Nog een probeersel als lunch: pannenkoeken. En wel 100% volkoren pannenkoeken. Ze waren echt onwijs lekker en het recept komt deze maand online.

2014-02-24 13.44.56
Hahaha, dit is echt typisch mij. Ik kan niet normaal dingen eten maar moet er altijd iets anders mee doen. Zo eindigt het weleens…..

2014-02-24 16.45.45
Lekker tussendoortje: roggebrood. Ik vind roggebrood wel lekker maar het moet wel driedubbel belegd zijn.

2014-02-25 13.38.02
De kwark was erg goed bevallen en ik maakte het dus gewoon nog een keer!

2014-02-26 15.42.57
Appels, ik eet ze eigenlijk te weinig. Terwijl ik het wel lekker vind. Vaak krijg ik er eigenlijk meer trek van haha

2014-02-26 17.11.10
Ik was wezen proefstuderen en was pas rond vijf uur thuis. Tijd voor een kopje tomatenbouillon en een stukje roggebrood.

2014-02-27 11.40.48
Tussendoortje: kiwi met kwark en vruchtenmuesli. Echt een ontdekking deze muesli van de lidl. Bomvol met vruchten. Yum!

2014-02-27 13.53.31
Als lunch een speltbol met kaas en een soort van restjes salade. Die speltbol vond ik erg lekker (en ik pluk altijd eerst die pitjes en dingetjes eraf haha)

2014-02-28 09.18.57
Om maar even in het spelt te blijven: een speltbeschuit met appelstroop. Ook erg lekker!

2014-02-28 16.00.20
Voor de eerste keer scones bakken. Wow wat waren ze lekker en (ik denk) ook goed gelukt!

2014-02-28 21.52.23
Late night snack: scone met pindakaas en jam. Kan gewoon!

Zo dit was mijn fooddiary voor deze week! Ik doe dit nu een paar weken en ik vind het leuk om zo terug te kijken wat ik allemaal gemaakt en gegeten heb. Ik wilde vragen of jullie graag dingen anders zien. Vinden jullie een ander plaatje in het begin leuker? Of vinden jullie de diary’s te lang of te kort? Kom maar op met jullie meningen en tips/op- en aan merkingen!

5 gedachtes over “The Food(d)iary | week 9

    1. Sorry voor de late reactie! Maar ik haal het vooral bij de jumbo. Daar hebben ze het speltbrood, speltbeschuit en speltbollen. Maar de bakker wordt ook steeds geliefder!

    1. Dankje voor de tip. Alles staat wel (zo veel mogelijk) in chronologische volgorde maar je kan inderdaad niet zo goed zien wat wanneer was. Ik ga er over nadenken!

Geef een reactie

