It’s my birthday!

i-can-t-keep-calm-it-s-my-19th-birthday-2
Helloooo lieve lezers! Vandaag is het de dag dat ik 19 kaarsjes mag uitblazen. Ik voel me oud jongens. 19 Jaar, ik kan het gewoon niet geloven (sorry, klinkt erg cliché). Vanaf dat ik 16 werd heb ik eigenlijk ieder jaar het idee: oh nee, ik wil niet ouder worden want ik voel me niet zo! Bijkomstigheid is denk ik ook wel dat ik er, door mijn lengte van 1,58 m en tengere bouw, er ook niet uit zie als een 19-jarige (of 18-jarige) vrouw. Ja want dat ben ik, ik ben geen meisje meer maar een echte vrouw. Oké genoeg daarover want straks als ik écht ouder ben (35 ofzo?! haha) dan zie ik er nog uit als iemand van 25 (waarschijnlijk). Beter dat toch dan andersom?!

19 Jaar geleden kwam de intens boze Susanne ter wereld in het huis waar ik nog steeds woon. Ja, als ik mijn moeder moet geloven was ik écht boos. De kraamvrouw schijnt nog gezegd te hebben dat het wat moest beloven…Gelukkig is het allemaal goed gekomen haha.

Hoewel ik vandaag jarig ben vier ik hem eigenlijk niet. Doe ik al twee/drie jaar niet meer. We hebben weinig familie en ik vond het dan altijd zo’n verplicht iets. De gene die wil komen mag gewoon langs komen ;) Ik heb zelf een taart gebakken waarvan het recept nog online komt. Ook geef ik voor mijn vriendinnen een high tea. Hier ben ik al even mee bezig om dingen te bakken en uit te proberen. Komt ook allemaal online! Waar een verjaardag wel niet goed voor is ;)

Vandaag geen recept maar een hoop lekkere taarten! Ik heb me eens verlekkerd aan al die prachtige foto’s op pinterest en ik heb een paar hele mooie uitgezocht. Pas op: niet te lang kijken want je krijgt er echt trek van ;)

birthday cake
bron
Ik begin maar gelijk met een to much taart, maar WAUW wat is deze mooi!

birthday cake 1
bron
Stiekem vind ik deze nog mooier, super strak gedaan. En helemaal roze, I like!

birthday cake 2
bron
Ik denk dat als ik deze taart een paar jaar gelezen zou hebben gekregen, ik niets zou kunnen uitbrengen. Ik was namelijk toen helemaal gek van Hello Kitty. Maar zeg nou zelf, het ziet er toch super cute uit?!

birthday cake 3
bron
Hier krijg ik alleen maar trek van! Ben benieuwd hoe ze dat zo kunnen maken.

birthday cake 4
bron
Nog altijd iets die ik heel graag wil maken: de beroemde m&m/kitkat taart.

birthday cake 5
bron
Als je mij blij wil maken moet je met een pindakaas taart aankomen, lijkt me echt he-le-maal het einde.

birthday cake 6
bron
Hoewel ik eigenlijk nooit oreo’s eet lijken me veel dingen die mensen maken met ero’s wel echt heerlijk. Deze taart hoort daar ook bij.

birthday cake 7
bron
Even wat iets frissers en lichters tussen alle zware taarten door. Valt ook altijd goed in de smaak.

birthday cake 8
bron
En we sluiten af met petit fours. Zie de mooie lagen!

13 gedachtes over “It’s my birthday!

  1. gefeliciteerd! ik voelde me met mijn 31 al oud, door jouw blog voel ik me stokoud!! hahah kitkattaart ooit voor mijn zoontje gemaakt (dat klinkt ook oud he?) en groot succes! fijne dag vol geluk, roze glitters, zonnestralen en liefde!

Geef een reactie

