Pasen-Food!

Naamloos easter
Het is vandaag tweede Paasdag! Het is jullie in de supermarkten en winkels ook vast niet ontgaan. Ze gaan helemaal los met allerlei paas artikelen! We kunnen uitgebreid ontbijten, brunchen, lunchen, koffie dringen, borrelen, dineren en nog meer borrelen. Van elke supermarkt is er ook weer een krantje met speciale paasproducten. Nou speciaal, volgens mij veranderen ze grotendeels een paar dingen want het is soms bijna hetzelfde als met kerst. Maar goed, ik vergeef het ze want ik blijf het leuk vinden om al die ‘bijzondere’ producten te spotten. Ik heb daarom een paar van mijn favorieten op een rijtje gezet!

C1000
Naamloos
Deze onwijs schattige broodjes! Ze hebben er een heel kunstwerk van gemaakt, vind ik altijd zo knap!

Naamloos1
Ik dacht eerst: huh, zie ik daar ei? Jep, een foccacia met ei. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ei in de oven?

Naamloos2
Oehhh roomkaas! Vooral lekker als er bijzondere smaakjes aan zitten!

AH

Naamloos3
Hoe gaaf is dit? Je ziet ze ook weleens op blogs voorbij komen. Lijkt me onwijs lekker!

Naamloos4
Deze hagel doet me laten watertanden. Soort van mega dikke hagels, hmmmm!

Naamloos5
Toen ik dit zag kon ik alleen uitbrengen: ik wil dit! Ik wil dit! Haha. Nee echt leuk bedacht! Ze hebben een stuk of vier versies hiervan.

Naamloos6
Wat voor smaakexplosie zal dit geven? Ik kan me er niets bij voorstellen! Is denk ik iets dat je geproefd moet hebbe wil je het kopen (of natuurlijk uit nieuwsgierigheid, wat de meeste zullen doen)

Lidl

Naamloos7
Twee favorieten naast elkaar! Eerst de mini waldkorn beschuitjes. Deze hebben we meegenomen! En hagelslag met funny’s. Nostalgie!

Naamloos8
Ik wilde hiervan ook wel wat kopen maar ze hadden alleen maar de smaak met wasabi. Beetje jammer!

Naamloos9
Ik kende wel krentenwegga maar vijgenwegge en notenwegge? Klinkt heel lekker!

Naamloos10
Super schattige dessertglaasjes! Deze heb ik gespot en ze zien er super lekker uit. Lijkt me prima als dessert, klein en niet zo machtig!

Naamloos11
En hiervan ging ik echt watertanden. Oh my! Deze moet ik niet in huis halen wat dan kan ik op tien vingers natellen wat er gaat gebeuren haha.

Wat doen jullie met pasen? Kopen jullie ook speciale paas-producten?

4 gedachtes over “Pasen-Food!

Geef een reactie

