Eetdagboek | 18 mei 2014

1400435690979
Het is alweer even geleden dat ik een eetdagboekje heb geplaatst! Dit eetdagboekje is van gister, zondag 18 mei. Het was een heerlijk zonnige en al aardig warme dag. Ik heb lekker veel buiten gezeten in de zon maar ben ook regelmatig even naar binnen gegaan om af te koelen. Wanneer het wat warmer is heb ik meer trek in frisse dingen. Maar de kopjes thee kan ik niet laten staan ;) Benieuwd naar mijn eetdagboek?

2014-05-18 09.29.13
Ik begin de dag met een zelfgemaakte wienermelange en een bakje magere yoghurt met zelfgemaakte (suikervrije) cruesli en een beetje geraspte kokos.

2014-05-18 11.12.54
Tussendoor drink ik een kopje thee in het zonnetje. Deze heb ik niet allemaal op de foto gezet. Ik heb denk ik 4-5 kopjes thee op vandaag.

2014-05-18 11.37.50
Ik krijg het toch aardig warm en heb echt dorst. Ik drink een glas Spa & Fruit lemon cactus. Spa & Fruit is eigenlijk de enige ‘frisdrank’ die ik lekker vind omdat deze niet zo zoet is.

2014-05-18 13.59.24
Ik heb niet zo’n trek en kies voor een lichte lunch. Een cracker met hüttenkäse en komkommer en een cracker met milner extra gerijpt. Ik maak van een twee plakjes kipfilet een soort van gevuld rolletje. Een heb ik met smeerkaas peper en sla en de ander met roomkaas light, wortel, een paar rozijnen en sla. Als ik eenmaal aan het eten ben smaakt het me toch altijd wel, ondanks dat ik van te voren niet zo’n trek had.

2014-05-18 14.16.02
Ik neem na mijn lunch een kop groene thee cranberry. Ik drink eigenlijk altijd na mijn lunch in plaats van tijdens. Daarbij neem ik als ‘toetje’ een handje notenmelange.

2014-05-18 15.59.03
Tussendoor heb ik zin in iets maar ik weet niet precies wat. In ieder geval iets fris. Ik besluit om een ijskoffie proberen te maken. En super verrast ben ik, wat lekker is dit! Komt zeker een receptje van online.

2014-05-17 18.46.33
Als avondeten eet ik hetzelfde als gister: broccolisoep met rauwe ham en geitenkaas. Ik was van plan het als lunch te eten maar ik had toen niet zo’n trek. Ook heb ik nog een paar hapjes lasagne op van m’n vader.

Dit was mijn eetdagboekje van vandaag, vinden jullie het leuk om dit vaker te zien?

5 gedachtes over “Eetdagboek | 18 mei 2014

Geef een reactie

