Terugblik: 4x….Kip!

Deze week hebben jullie van maandag t/m donderdag 4 aardappel recepten kunnen zien op mijn blog. Ik hoop dat er weer wat inspiratie is opgedaan en jullie weer wat meer kunnen variëren. Als je wat hebt gemaakt: laat me weten wat je ervan vond! Ik vind het erg leuk om te horen wat anderen van mijn recepten vinden en de eventuele variaties/aanpassingen daarop.
Deze week van 4x…Aardappel was niet de eerste 4x… Een tijdje terug heb ik namelijk ook al een reeks gepubliceerd met 4x…Kip. Vandaag blikken we even terug op die 4 kip recepten want die zijn alweer een paar pagina’s opgeschoven ;)


Kipgyros! Een gezonde versie van de bekende gyros, van kip (duhhh). Ik vond dit heel lekker ondanks dat ik niet zo ben voor een vorm van brood als avondeten. En je voelt je helemaal niet schuldig!


Honing-mosterd kip. Ohoh, als ik dit zie vraag ik me in hemelsnaam af waarom we dit al een tijdje niet gegeten hebben. It’s sooooooo good! De foto’s beloven -heel eerlijk- niet al te veel maar niets is minder waar. Echt het proberen waard!


Healthy kipnuggets. Al jaren een favoriet hier in huis! We maken het niet al te vaak omdat het een aardig klusje is om alles klaar te maken én je gewoon veel kip nodig hebt (want iedereen blijft maar dooreten haha). Doet het ook goed als je visite hebt en het kan gewoon niet misgaan ;) Do we want more?


Super malse kip uit de oven. Dit recept wordt regelmatig bekeken door google. Schijnbaar zijn meer mensen op zoek naar hoe je een kip lekker mals kan maken. Dit recept is precies wat je dan zoekt! Onwijs lekker en makkelijk!

Dit was de eerste terugblik van 4x… De volgende keer wanneer er weer een reeks is van 4 recepten blikken we aan het einde van de week terug op de aardappel recepten die deze week online zijn gekomen. Veel kookplezier!

2 gedachtes over “Terugblik: 4x….Kip!

Geef een reactie

