The Food(d)iary | Week 25

1403367305894
Wanneer ik dit typ zit ik lekker op de bank in onze bungalow op een vakantiepark. Morgenavond (zondagavond) gaan we weer terug naar huis. Het was een erg leuke vakantie en we hebben veel gewandeld, gefietst en natuurlijk uitgerust. Heerlijk! De foodfoto’s vallen wel mee. We zijn 3x uit eten geweest en de rest hebben we zelf een beetje gekookt. Kijk je mee naar de foodfoto’s van afgelopen week?

2014-06-14 21.43.32
Dit is van nog van zaterdagavond. Een stukje overheerlijk banaanbrownie met pindakaas en hagelslag. Dubbel lekker haha. Ik kon het gewoon niet laten!

2014-06-15 09.38.19
Zondag begon ik de dag met een bakje yoghurt, jam en pompoenpitten. Ik ben trouwens lichtelijk verslaafd aan die pompoenpitten. Zo lekker! Ook als ik een brood met pitjes zie hoef ik niet meer verder te kijken want pitjes zijn het helemaal. Verder zie ik dat ik zondag geen foto’s heb gemaakt. Ik was schijnbaar druk met inpakken.

2014-06-17 09.47.04
Ontbijtje op vakantie! Gewoon heel simpel kwark met muesli. Uit een soort van bierglas achtig iets. At wel lekker eigenlijk. Maandag aten we van een buffet op het park maar ik heb er geen foto’s van gemaakt. Het viel trouwens wel tegen. Ze zijn het oude restaurant aan het verbouwen waardoor het nu ergens anders was, maar ook kleiner (en wel voor dezelfde prijs…) Jammer!

2014-06-17 18.16.20
Dinsdag maakten we zelf groentesoep. Lekker zoals we gewend zijn! Met heerlijk eigen gedraaide balletjes en lekker gevuld.

2014-06-17 19.30.04
Bij de supermarkt op het park hadden we een soort hot rijstekrokantjes gekocht. Hot waren ze zeker maar wel zooo lekker. Wel grappig trouwens, als je ze achter elkaar op at merkte je minder van de pittigheid dan dat je ze langzaam één voor één op at.

2014-06-18 16.30.15
We gingen op het park even wat drinken. We vielen met onze neus in de boter want er was een één of andere kindershow. Leuk voor de kinderen maar de herrie was bijna niet te harden. Je moest bijna schreeuwen om elkaar te verstaan.

2014-06-18 16.34.58
Ik koos voor een caramelcappuccino. Echt heeeeerlijk! Het heeft me op het idee gebracht om thuis caramelsiroop voor de koffie te kopen. Kijken of ik het zelf ook kan maken.

2014-06-18 18.45.25
Woensdag maakten we weer zelf wat. We namen bonen van thuis mee, uit eigen kas. Anders moesten ze worden weggegooid en dat is natuurlijk zonde. Een gekookt aardappeltje erbij en ui met bacon. Smaakte prima!

2014-06-19 19.14.36
Donderdag gingen we weer uit eten. Pizza! Ik koos voor een pizza Hawaii con pollo. Dus een pizza Hawaii met kip en jalapeno pepers. We moesten een tijdje wachten (lees wel half uur tot drie kwartier) maar het was het waard. De lekkerste pizza ooit die ik heb gegeten! De bodem heerlijk dun en knapperig en precies genoeg saus, kaas en beleg.

2014-06-19 19.41.28
Maar een hele pizza krijg ik niet op dus we vroegen of we de rest mee konden nemen. Je kunt daar namelijk ook pizza afhalen. We kregen een super leuke pizzadoos. En een paar snoepjes bij de rekening.

2014-06-20 09.16.05
Jaja, ook op vakantie kan ik niet zonder mijn zelfgemaakte wiener melange. Dus de melkopschuimer ging gewoon mee haha. De kommetjes zijn hier wel wat kleiner maar we maken het gewoon passend ;)

2014-06-20 16.45.10
We hadden zo’n family pack kleine zakjes chips gekocht, meer keus uit smaken! Dat kun je hier ook zien. Ik at onder het laptoppen een paar chipjes.

2014-06-20 18.30.11
Vrijdag gingen we weer eten bij het buffet. Het is onbeperkt eten. Voor anderen leuk maar ik eet het bij lange na er niet van af. Dit at ik: een paar verschillende stoofpotjes (waarvan er ik in één duidelijk wijn proefde, bah!) en rauwkost. Het eten was wel aardig maar zoals ik eerder al zei: niet zo uitgebreid en lekker als de vorige keer.

2014-06-20 19.22.53
Als toetje nam ik vers fruit met een klein beetje nougatine. Lekker als het fruit zo voorgesneden voor je klaar staat!

3 gedachtes over “The Food(d)iary | Week 25

  1. Ik vind dat je een erg leuke blog hebt, super origineel! Een keer is wat anders dan al die beauty- en fashionblogs, haha. :)

    Liefs!

Geef een reactie

