Jouw recept op Thefoodiary?

jouw recept op thefoodiary

De titel zegt eigenlijk al genoeg! Ik ben op zoek naar mensen die hun recept willen delen op Thefoodiary. Ik maak tot nu toe al mijn recepten zelf maar ik ben van mening dat nieuwe input altijd welkom is. En ik denk dat jullie het ook leuk vinden! Daarom ben ik op zoek naar jouw recept(en)! Heb jij een lekker recept dat je graag zou willen delen op thefoodiary? Stuur dan een mailtje met jouw recept, een omschrijving en goede foto(‘s) naar thefoodiary.info@gmail.com. Niet twijfelen, gewoon doen!

Liefs,
Susanne

Geef een reactie

