Eetdagboek | 21 juli 2014

1406038881800
Het is alweer even geleden dat ik een eetdagboekje gedeeld heb. De laatste was op 18 mei, dus dik twee maanden geleden. Maandag, 21 juli dus, was het eindelijk na zoveel dagen hitte eindelijk wat koeler. Je komt er helemaal van bij! Fijn vind ik dan ook dat ik gewoon weer lekker thee kan drinken zonder dat je het er nóg warmer van krijgt. Verder was het eigenlijk geen bijzondere dag. Kijk je mee naar mijn eetdagboekje?

2014-07-21 08.54.04
Zoals iedere dag begin ik weer met mijn zelfgemaakte wiener melange/cappuccino. Ik had laatst een karamel cappuccino gedronken ergens en had daarom karamelsiroop gekocht bij de supermarkt, speciaal voor in de koffie. Deze had ik er vandaag in gedaan!

2014-07-21 09.41.14
Lekker licht ontbijtje maar zeker niet minder lekker: een fruitsalade met galia meloen, banaan en opal pruimen. Dat zijn hele kleine pruimen die onwijs lekker zijn! Nadat ik de foto had gemaakt had ik er toch een beetje van mij zelf gemixte noten vruchtenmuesli over heen gedaan, geeft toch iets meer vulling.

2014-07-21 11.18.05
Dat het een licht ontbijtje was merkte ik al snel want ik kreeg al snel weer trek. Ik nam wortel plakjes met hüttenkäse en kipfilet. Heerlijk fris en gezond! Daarbij natuurlijk een kopje thee.

2014-07-21 13.45.36
Als lunch at in mijn favoriete broodje: een notenvruchten bol van de Jumbo. Deze verkopen ze na heeeel lang wachten ook bij de Jumbo in mijn woonplaats! En hij ziet er wat gehavend uit maar dat komt doordat ik altijd de pitjes bovenop eraf snoep. Rare gewoonte haha. Ik had deze bol belegd met milner extra gerijpt.. Ik dronk een kopje groene thee cranberry erbij.

2014-07-21 15.33.52
Ik doe het niet vaak maar soms heb ik er gewoon zin in: een kopje zelfgemaakte wiener melange in de middag. Ik dronk het iets te snel op waardoor ik misselijk werd en dus besloot het niet meer te drinken ’s middags. Eigen schuld dikke bult, maar ik ben er vaak gelijk klaar mee haha. Ik snackte daarbij een paar stukjes cookie cruesli. Het recept komt daarvan nog online!

2014-07-21 17.06.13
En ook dit komt niet vaak voor maar ik had zo’n zin in iets zoutigs, dat ik een kopje cup-a-soup nam. Ik neem trouwens altijd een half zakje omdat ik het anders zó zout vind. Heerlijk!

2014-07-21 18.29.53
Heel Hollands maar lekker avondeten: aardappelen, bloemkool met groentesaus en een paar mini vega hapjes. Die had ik nog in de vriezer liggen. Ze zijn van de Lidl, daar zijn ze het lekkerst!

2014-07-21 19.53.41
Ik nam ’s avonds nog een klein kopje thee en snoepte daar weer wat cookie cruesli bij. Ik moet eigenlijk bekennen dat deze onwijs lekkere cruesli nog niet het yoghurtbakje gehaald heeft……

2014-07-21 22.15.21
Er was nog een stukje banaan over van vanochtend en die at ik met een half blokje 75% cacao chocola en één met pindakaas en vlokken. Een soort van toetje haha. Dat doe ik wel vaker: één die maak ik dan net wat lekkerder en die bewaar ik voor het laatst!

En hoe vond je mijn eetdagboekje? Herken je bepaalde dingen of is hoe ik eet juist heel anders dan je gewend bent? Laat het weten!

Een gedachte over “Eetdagboek | 21 juli 2014

Geef een reactie

