The Food(d)iary | Week 38

1411055278994
Als eerst excuses voor dit bovenstaande rare plaatje. Ik weet niet wat er fout is gegaan maar ik kreeg het met geen mogelijkheid goed opgeslagen. Dan niet hè, volgende week is de app waarmee ik deze plaatjes maak hopelijk in een betere mood. . Deze week was eigenlijk niet een heel bijzondere week. Ik heb weinig school, weinig huiswerk dus ik had me wonderbaarlijk gewoon verveeld. Dit moet ik volgens mij niet te hard zeggen want ik heb dan altijd het idee dat je het dan 3x zo hard terug krijgt. Ook heb ik deze week weer lekker gegeten op mijn studentenkamertje. Kijk je mee?

2014-09-14 09.38.52
Zondag nam in een heerlijk ontbijte. Kwark met zelfgemaakte chocoladeschilfers van 86% prure chocola en geraspte kokos. Voelt echt als een traktatie maar is ook nog gezond! Dat hebben we het liefst :)

2014-09-14 19.41.26
Zondag ging ik weer terug naar mijn kamer. Ik had heel de dag al geen trek dus had als avondeten een simpel omeletje gemaakt met prei, paprika en kipfilet. Dit heb ik in stukjes gesneden en opgepeuzeld. Zo krijg ik het best wel weg en het was verrassend genoeg ook nog super lekker.

2014-09-15 15.46.55
Maandag is boodschappen dag. Dus ik was weer lekker boodschappen wezen halen. Dit heb ik allemaal gekocht, voor 15 euro. Dat geef ik ongeveer elke week uit aan boodschappen.

2014-09-15 18.50.03
Ik had cherrytomaatjes van thuis meegenomen. Die hingen al heel lang aan de plant dus waren super zoet en vol van smaak. Alleen ik was zo slim op 30+ kaas te kopen. Niet bij nagedacht dat dat niet zo goed smelt. Al met al was het erg lekker, gewoon simpel tomaat, ui en kaas uit de oven.

2014-09-15 22.17.00
Nog een lekkere late night snack: gepimpte banaan haha. Met verschillende toppings vind ik het altijd wel leuk en lekker om te eten.

2014-09-16 15.51.15
Dinsdag ben ik nog maar even naar de supermarkt gegaan om wel 48+ kaas te kopen. En komkommer, dat vind ik lekker op brood met kipfilet. Ook kocht ik bij de action een schaaltje en een mooi bord. Als ik dan foto’s van recepten wil maken kan ik dat met dit servies doen, want ik heb anders alleen maar blond borden.

2014-09-16 18.47.46
Je ziet het haast niet wat het was door de overload aan jus maar het was een preistamppotje met paprika en kipfilet. Een stamppotje voor je eentje maken kost wel 2x zoveel tijd als een groot portie maar hé, het was wel lekker!

2014-09-16 22.19.43
Nog een lekkere gezonde late night snack. Goed bezig hè :D

2014-09-17 10.11.30
Ik begon woensdag pet een powerontbijtje: magere kwark met banaan, bramen van thuis, zelfgemaakte granola en honing. Heerlijk!

2014-09-17 16.42.51
Ik zou met mn huisgenootjes gaan eten maar dat werd laat omdat er één nog laat collega had. Om de trek even te stillen komkommer met aromat. De aromat is slecht ja, dat weet ik, maar ik kan niet zonder.

2014-09-17 19.36.58
Lasagne schafte de pot! Het ziet er echt als een kwakje uit maar ik vond het heel lekker. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van lasagne maar zo op z’n tijd wel. We hebben nog lekker genoten van de warme avond :)

2014-09-18 10.27.22
Mijn favoriete lunch boterhammen om mee te nemen. Komt een receptje van!

2014-09-18 16.16.29
Peer met kaneel en rozijnen als tussendoortje. Echt heel lang dat ik peer heb gegeten maar ik vond het best lekker! Ga ik vaker doen.

2014-09-18 18.50.48
Donderdag at ik deze spaghetti met courgetteroomsaus. Ziet er niet smakelijk uit, was het wel! Super simpel, in 15 minuten klaar. Dat heb je het liefst al student haha.

2014-09-20 09.44.31
Vrijdag heb ik geen foto’s gemaakt maar zaterdag at ik dit lekkere cheat ontbijte thuis: magere kwark met pure hagelslag en agave siroop. Gebakje!

2014-09-20 13.27.42
Jeeeej, weer een salade als lunch! Wordt denk ik standaard op zaterdag als ik een hele week brood het gegeten als lunch haha.

Een gedachte over “The Food(d)iary | Week 38

Geef een reactie

