The Food(d)iary | Week 40

1412446647053
Wilde vorige week het plaatje niet lukken, willen vandaag sommige foto’s helemaal niet verschijnen. De foto’s die misschien niet te zien zijn om een één of andere mysterieuze reden, kun je hier boven zien. Anyway, heb een gevarieerd eetweekje gehad. Veel gegeten met huisgenoten en ook een daagje op stap geweest dus anders gegeten. Best wel duur zo’n weekje als je erop gaat letten maar ach, voor een keertje ;) Aankomende week dus eens lekker de vriezer leegeten!

2014-09-28 13.48.52
Ik eet altijd één keer in het weekend een salade omdat ik dat nu ik op school zit, niet vaak meer eet als lunch. zaterdag kon ik geen salade nemen omdat we onderweg moesten eten maar zondag at ik weer een heerlijke salade!

2014-09-28 17.35.25
Mijn moeder brengt me op zondag altijd bij de trein maar dat is zo rond etenstijd. Ik neem dan gewoon wat mee wat ik onderweg kan opeten. Deze keer een spinaziepannenkoek met kipfilet en kaas. Nog nooit gegeten en het was dus echt een gok maar het was heerlijk! Super gezond ook want ik had het beslag met volkorenbloem gemaakt.

2014-09-28 17.21.33
Van de rest van het beslag bakte ik normale pannenkoeken, die heeft mijn vader lekker opgegeten!

2014-09-29 17.02.02
Maandagavond had ik toetsen en ik was heel de dag dus op mijn kamer. Ik kreeg ook niet de gelegenheid om even eruit te gaan omdat het werkelijk heel de middag heeft geregend. Ik zat al heel de dag aan de thee en aan het eind van de middag was ik zo flauw dat ik een half kommetje cup-a-soup nam.

2014-09-29 17.51.18
De toetsen waren op hele vervelende tijde, voor mij precies onder het avondeten. Na de toetsen eten werd weer veel te laat maar ervoor was voor mij weer te vroeg. Ik koos toch om ervoor te eten want heel erg trek krijgen onder een toets wil je ook niet. Het werd een gebakken eitje met spinazie en kaas.

2014-09-30 20.09.36
Dinsdag precies hetzelfde verhaal als maandag en omzat ik zo weinig trek had, had ik van te voren maar een beetje kwark en muesli gegeten. Na de toetsen toch een beetje trek en ik maakte een beetje rauwkost met kipfilet en geraspte kaas.

2014-10-01 10.07.41
Ontbijtje! Geen verrassing: kwark met banaan en rozijnen en voor de verandering wat amandelschaafsel.

2014-10-01 16.19.39
Dip time! Komkommer en wortel gedipt ik roomkaas en hummus.

2014-10-02 13.58.36
Een huisgenootje kwam even langs wippen met volgens haar de allerlekkerste muffins ever. Nou ze heeft echt geen woord te veel gezegd. Ze waren lekker! Het zijn muffins van je jumbo, chocolademuffins met een kern van witte chocola.

2014-10-02 14.53.53
Mijn zus kwam een middagje langs en we gingen naar de Ikea. Daar kwamen we dit tegen, zo leuk! Dit was altijd onze droom haha. Het was ook helemaal compleet met mini pannen en mini keukengerei.

2014-10-02 15.43.51
Bij de jumbo maakten we een stop om wat te drinken en natuurlijk de Jumbo Foodmarkt in te gaan. Ze hebben hier koffie en thee voor maar 1 euro. En helemaal niet weinig! De cappuccino is mijn favoriet, heerlijk schuim!

2014-10-02 17.57.46
We aten ’s avonds bij de delifrance, lekker makkelijk! Ik had een soort panini met ham en verschillend soorten kaas en pesto. Heerlijk!

2014-10-02 17.57.54
Mijn zus deed een stuk chiquer met een broodje carpaccio.

2014-10-03 18.50.11
Vrijdag was ik weer veilig thuis aangeland en maakte ik spinaziestamppot met jus en ei. Had ik al zo lang zin in! Lekker hollands.

2014-10-03 21.49.32
’s Avonds had ik me zin in chocola. Ik vond in de la nog wat paaseitjes en ik nam er twee. De witte was met een megazoete vulling en de blauwe was met melkchocola, de vulling kon ik moeilijk raden maar lekker was het wel.

2014-10-04 18.39.25
Zaterdag kon ik me ei weer lekker kwijt in de keuken! Ik maakte quesadilla’s. Heerlijk was het! Zeker voor herhaling vatbaar!

2 gedachtes over “The Food(d)iary | Week 40

Geef een reactie

