The Food(d)iary | Week 46

2014-11-08 16.59.37
Misschien denk je: huh, dat plaatje heb ik vorige week al gezien? Klopt, telefoon sloeg op hol en alles terug naar fabrieksinstellingen. Gelukkig had ik wel de foto’s op dropbox staan! Hoewel ik pas maandag (ipv zondag) op mijn kamer was kroop de week letterlijk voorbij. Maar we gaan weer met frisse moed verder! Ik heb wel wat minder foto’s gemaakt, komt denk ik doordat ik gewoon niet lekker in mn vel zit en dan denk je daar minder bij na. Benieuwd naar mijn foodfoto’s van deze week?

2014-11-09 15.36.41
Zondag genoot ik nog lekker van een duits boterhammetje met kaas. Heerlijk! Ik hoop het eigenlijk nooit voor mezelf omdat er echt 10 van die grote ovale sneden in zitten en in 5 dagen krijg ik dat niet opgegeten. En om het élke dag te eten, gaat ook weer een beetje vervelen.

2014-11-09 19.01.04
Zondagavond had ik geen trek maar toch moet je iets eten. Ik maakte wat groenten met kipreepjes en lekker eel kaas. Smaakt altijd maar wel lekker licht verteerbaar ;)

2014-11-09 19.13.58
Moeders had deze salade gekocht. Echt zó lekker is hij. Hij was dan ook het weekend niet veilig haha. is gewoon salade met oude kaas flakes. Als je van oude kaas houdt vind je dit zeker heeeeel lekker.

2014-11-10 18.42.19
Maandag weer terug naar mijn kamer en wat een verrassing: ik at weer eens en rijstprutje! Blijft gewoon zó lekker haha. Deze keer had ik ook weer meer rijst gekookt voor in de vriezer. Dit keer was het met roerbakgroente, kipfiletplakjes en kaas.

2014-11-10 19.58.21
Deze foto appte ik naar mn zus. Mijn vader is al jaaaaaaren pindakaas gek en ik had gelezen op een aantal blogs dat Calvé een kilopot had. Met het zicht op kerst vonden we dit wel een leuk cadeautje haha. We hebben ook wel eens gedacht om een emmer van een paar kilo bij de groothandel te kopen maar dat ging ons nét iets te ver.

2014-11-11 15.41.10
En er moesten natuurlijk ook weer boodschappen gehaald worden! Ik verbaas me er eigenlijk over dat ik nooit veel koop voor het avondeten, maar toch elke avond een gezonde maaltijd kan bereiden haha.

2014-11-11 16.00.34
Ik piepte ook nog even langs de AH voor een aantal boodschappen en nam gelijk de Allerhande mee. Echt even een relaxmomentje om deze te lezen met een kopje thee erbij.

2014-11-11 18.44.01
Waarvoor ik wel ingrediënten had gekocht deze week: bolognesesaus. Ik had een pan vol gemaakt en ik kon er uiteindelijk 5 porties uit halen. Ik had er vorige week al zo’n zin in maar kon het toen niet meer maken. Waar dat vandaan kwam weet ik trouwens ook niet want ik hou eigenlijk helemaal niet van gehakt? Anyway, het smaakte me wel!

2014-11-12 10.30.34
Woensdag bijna 2 uur tussen twee lessen hebben. Niet leuk. Een kopje cappuccino maakt het al wat aangenamer!

2014-11-12 16.48.16
’s Avonds onder het skypen met mn moeder verstuurde ik deze foto uit de Allerhande. Kwekkeboom heeft nu ook snacks voor uit de oven! Nu had mijn moeder altijd nog die van Mora, omdat die wel uit de oven konden, maar Kwekkeboom is eigenlijk veel lekkerder ;) Ik ben vooral benieuwd naar die kaashapjes.

2014-11-12 17.20.58
Een kopje thee met een blokje extra pure chocola. Zo lekker! Dan heb ik eigenlijk helemaal geen suiker nodig in mijn thee. Dan neem ik een klein stukje chocola en een slok thee en dan smelt die chocola zo lekker op je tong haha.

2014-11-12 18.55.10
Woensdagavond maakte ik broccoli met een gezonde gehaktbal. Die gezonde gehaktbal had ik al een tijd niet meer gegeten maar hij was weer lekker! Moet ik vaker doen ;)

2014-11-13 18.57.46
Heel donderdag heb ik geen foto’s gemaakt, geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat ik in de stress zat om mijn telefoon. Ik kreeg wel whatsappjes binnen maar kon ze niet lezen en zelf versturen. Drama! Ik voelde me ook niet heel lekker en maakte ook weer een heel simpel maaltje: doperwtjes met worteltjes en een gebakken ei met bacon. En ketchup!

2014-11-14 07.43.16
Ik had van donderdag op vrijdag zó ontzettend slecht geslapen. En ik had de pech ook nog dat ik het eerste uur les had. Mijn kopje wienermelange ben ik heeeeeel erg gaan waarderen haha.

2014-11-14 18.47.35
Vrijdag was ik weer thuis en mijn moeder had op mijn verzoek kippensoep gemaakt. Heerlijk! Knap je altijd weer een beetje van op ;)

Omdat ik vandaag (zaterdag) weg ben stopt mijn diary bij vrijdag. Volgende week dus een daagje extra ;)

Een gedachte over “The Food(d)iary | Week 46

Geef een reactie

