Hoera! Thefoodiary bestaat 1 jaar!

keep-calm-and-start-cooking-2
Precies 1 jaar geleden, op 8 december 2013 startte ik mijn blog. De tijd gaat snel! Veel van jullie hebben waarschijnlijk mijn allereerste post niet eens gelezen dus bij deze:

Mediterrane pastasalade

Niet echt een wereldrecept (ik geef toe), en zeker niet voor in de winter, maar zeker wel lekker genoeg om te bewaren!

Waarom ik begon met bloggen? Koken en bakken deed ik al heel lang, maar recepten bewaren: ho maar. Bloggen leek mij gewoon perfect hiervoor: ik kon mijn recepten (inclusief foto’s) online bewaren, en ik kon er ook nog eens andere mensen mee inspireren. Een win-win situatie!

In dit blogje kijk ik terug en komen ook nog wat leuke cijfers voorbij ;)

Terugblik
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het jaar ik ook wel een paar dipjes heb gehad. Ik kreeg niks uit mijn vingers en had het gewoon te druk met andere dingen. Ondanks dat (behalve in de zomerstop in augustus) kwamen er elke week 4 artikelen online. Een voornemen voor aankomend blog-jaar: als er gewoon niets uit mijn vingers komt, moet ik mezelf ook niet dwingen. Het leuke van bloggen verdwijnt dan naar de achtergrond terwijl ik het juist leuk moet vinden en er plezier in moet hebben! Nog een voornemen: een eigen domein en bijbehorende nieuwe lay-out. Ik heb daar al wel eens een artikel aan gewijd, maar zoals jullie kunnen zien is er nog niet veel van terecht gekomen. Simpelweg omdat ik de kennis en op dit moment de tijd ervoor niet hebt. Maar het komt goed, daar heb ik vertrouwen in!

Cijfers
Nu het leuke deel (althans, vind ik zelf) de cijfers!
Mijn homepage is bijna 29.000 keer bekeken.
Ik heb 90 followers op Bloglovin.
Er zijn 762 reacties geplaatst.
Er zijn 197 berichten geplaatst (nu 198!)

De 5 meest bekeken berichten zijn:
nr 5 Gezonde gehaktbal

nr 4 TIP: Maggi ovenkrokant

nr 3 Boterham Pizza

nr 2 Wrap Pizza

En op nr 1, dit recept is wel 795 keer bekeken, Malse kipfilet uit de oven

Ik heb weer zin in aankomend blog-jaar, ik ben benieuwd wat het me gaat brengen! Ik heb in ieder geval weer zin om allerlei soorten recepten met jullie te delen!

xxx susanne

2 gedachtes over “Hoera! Thefoodiary bestaat 1 jaar!

Geef een reactie

