The Food(d)iary | Week 50

1418485585546

Woaa, toen ik ‘week 50′ typte besefte ik ineens dat ik in dit jaar nog maar twee fooddiary’s hoef te typen. Bizar! Kerst kom eraan en hoewel ik daar op zich niet veel mee hebt vind ik het als foodie natuurlijk wel heel leuk om al die kerstproducten in de supermarkt te zien. Heerlijk! Over deze week: het was eigenlijk een heel saaie week. Ik had twee dagen toetsen dus heb toen heel veel geleerd, 1 dag onderweg geweest en de rest lekker rustig aan. Ik dacht dat ik best veel foto’s had gemaakt maar dat viel nog een beetje tegen. Vergeef het me ;) Kijk je mee naar de foodfoto’s van deze week?

2014-12-06 18.55.03
Deze foto hadden jullie nog van te tegoed: de goulashsoep van zaterdag. Is een receptje van de Ah die mijn moeder had uitgezocht. Ik moet zeggen dat ik eerst een beetje sceptisch was. Ik dacht dat het eigenlijk goulash zou zijn, maar dan met meer vocht zodat het een soepje zou worden. Eerlijk gezegd was dat het ook maar het was super lekker! Je moet er natuurlijk wel van houden maar hij was goedgekeurd ;)

2014-12-07 14.13.21
Euuhh eten in Susanne stijl haha. Ik ben af en toe een rare, ik geef het toe. Het is duits brood dat ik geroosterd heb. Dan zijn de korstjes heeeel lekker en die snij ik er dan vanaf, eet ik op, en het middelste met beleg eet ik daarna op. Nu ik het zo typ besef ik pas hoe raar het is hahaha.

2014-12-07 22.20.32
’s Avonds had ik nog een beetje trek at nog een bakje magere kwark met gemengde noten en suikervrije vier vruchten jam. Ik was vergeten dat daar altijd van die pitjes in zitten dus was de rest van de avond zoet om die tussen mn kiezen vandaan te halen.

2014-12-08 12.41.11
Maandag moest ik twee keer naar school voor toetsen. Voor de eerste, in de middag, was ik wel erg vroeg en ik had behoefte aan wat warms: een wiener melange! Heerlijk.

2014-12-08 16.57.20
Ik had maandagavond toetsen. Om 18:15. Wie verzint dit?! Precies onder etenstijd. Je moet natuurlijk ook even van te voren aanwezig zijn + een beetje speling. Ervoor eten is de vroeg, erna weer veel te laat. Dus ik nam een kopje cup-a-soup ervoor. Lekker fout maar ik had heel de dag al thee gedronken en ik was zó flauw.

2014-12-08 19.42.24
En erna nam ik wat wokgroente met kaas. Prima oplossing!

2014-12-08 22.05.31
’s Avonds had ik toch nog een beeeetje trek en koos weer voor wat kwark met noten en dit keer kokosrasp. Even geen jam meer haha.

2014-12-09 13.51.17
De volgende dag weer hetzelfde riedeltje: overdag leren en ’s avonds naar school voor toetsen. Voordeel is wel dat je thuis kan lunchen! Ik deed dat met een lekker gekookt eitje op brood. Doe ik eigenlijk veel te weinig maar blijft wel heel lekker!

2014-12-09 20.02.34
En ik nam dit keer geen wokgroente na mn toets (wel cup-a-soup vooraf) maar ik had even snel een salade in elkaar geflanst. Wel met kaas haha. Dat rode is trouwens paprikapoeder, heel lekker over een salade!

2014-12-10 22.09.49
Woensdag heb ik vooral veel in de trein gezeten, wat ik helemaal niet gewend ben haha. Ik ging om half elf weg van huis en was op vier uur pas weer thuis. Ik heb eigenlijk lekker met de benen omhoog gezeten. Ik vond dat ik ’s avonds wel wat lekkers had verdiend: chocolademunten! Die hadden ze nog in de supermarkt mét korting. Ik vind ze altijd lekker wegeten!

2014-12-11 17.45.13
Donderdag was eigenlijk heel realxt en was ’s middags nog even naar de stad. Ik heb mezelf even verwend, moet ook gebeuren toch. Beetje wazige foto is het….Het is zo’n hart met mini merci en herfststorm thee van pickwick. Heeft iemand die al gehad?

2014-12-11 18.57.25
En ’s avonds at ik heel simpel maar zeker niet minder lekker: gebakken eitje, aardappels uit de oven en sla. Hier maak je me blij mee!

2014-12-13 18.47.44
Vrijdag heb ik helemaal geen foto’s gemaakt. Schandalig haha. Ik snap dat dit er misschien (oke, dat misschien kan ik wel weghalen) niet lekker uitziet, maar het is echt heeeeerlijk: moeders’ bruine bonen soep. Echt zo’n lekker winter soepje!

Geef een reactie

