Merry Christmas!

keep-calm-and-have-a-merry-christmas-35
Merry Christmas! Wellicht heb je net je kerstontbijt op, of zit je er nog op te wachten, of het je zelfs al het eerste kerstdiner achter de rug. Dat kerst er aan kwam was de aflopen maand(en) niet te ontkennen, overal werd je overgoten met kerstbomen, Kerstmannen, glitters en natuurlijk lekker eten. En laat dat laatste nou eens mijn terrein zijn ;) Zoals jullie hebben gemerkt heb ik niet speciale kerstrecepten gemaakt. Dat heeft twee redenen: 1) ik heb helemaal niks met uitgebreide kerstdiners en 2) ik vind zelf die kerstrecepten best wel leuk op andere blogs, maar zou er zelf nooit echt gebruik van maken. Ik hoop dat jullie het niet erg vonden ;) Maaar ik kan het natuurlijk niet helemaal voorbij laten gaan. Vandaar dat ik uit de leuke kerstkrantjes van de supermarkt een aantal leuke dingen heb uitgepikt! Ik vind het altijd super leuk om die krantjes van top tot teen te bekijken en er komen ook een hoop ‘oeeeeh’s’ en ‘jummy’s’ van te pas, zo lekker allemaal!

kerst
Als eerst deze blini’s van de c1000. Ik heb ze nog nooit gegeten maar volgens mij kan echt niet anders dan lekker zijn. En ze zijn hier ook nog super lekker belegd. Iemand wel eens blini’s gegeten die me iets kan vertellen over de smaak? Ik ben super benieuwd :D

kerst2
Ik had die kwarteleitjes natuurlijk wel eens gezien maar ik had geen flauw idee wat je moest doen met die mini eitjes. Eigenlijk is het antwoord super makkelijk: kleine gebakken eitjes. Vooral handig bij het gourmetten! Echt, als ik dit eerder geweten had haha.

kerst3
En dan deze desserts, oh my…Die desserts zijn echt mijn favoriet om te bekijken want werkelijk alles is lekker. Deze drie smaken vind ik ook allemaal lekker maar ik vind het vooral leuk dat je ze zowel warm als koud kan eten, hoe leuk?!

kerst4
Dit is écht wat voor mij, het lekkere van een stol maar het gezonde van volkoren. Super goed van AH dat ze rekening houden met de wens van de klant! Jammer genoeg krijgen wij elk jaren tig stollen waardoor het een beetje too much wordt om deze óók te kopen, maar ik zou het bijna doen.
kerst5
Ook dit is een product van de AH, vegetarische beef wellington met spinazie en quinoa. Heel leuk dat er rekening wordt gehouden met vegetariërs en ook dat ze het aanpassen op heel de quinoa-hype (is die er nog trouwens?). Ik zou het heel graag willen proberen!

kerst6
Jongens, toen ik deze zag maakte mijn hart écht een sprongetje. Hoe lekker?! Je moet natuurlijk wel van (geiten)kaas houden maar als dat zo is, is dit echt de hemel. Wij gaan tweede kerstdag gourmetten en deze zijn ook ingeslagen. Ik weet al wat er als eerst in mijn pannetje belandt….

kerst7
En we gaan over naar de Lidl met deze heerlijke bladerdeegstengels, ja dat kan ik bevestigen want deze hebben we gekocht! Ik was normaal helemaal niet zo voor kaasstengels maar hé, als ze dan toch in huis zijn wil ik natuurlijk wel even proeven. Ze zijn heerlijk knapperig en lekker luchtig. Vooral die met mosterd zijn mijn favoriet.

kerst8
Ik moest even de beschrijving beter lezen maar ik was verrast door de smaken! Van truffel kan ik me eerlijk gezegd weinig voorstellen omdat ik dat nog nooit echt gegeten heb. Maar tonijn?! Daar ben ik wel heel beniewd naar! En calabrese? Nooit van gehoord maar volgens mij is het iets dat moet lijken op caprese, maar dan net een tikkeltje anders.

kerst9
Deze taart OMG! Het lijkt me zooooo lekker!

kerst10
Echt, ik denk dat ik na de kerst naar de Lidl ren voor dit. Dit moet ik hebben haha. Als chocolade fan is dit natuurlijk helemaaaaal het einde. Heeft iemand één van deze al geprobeerd? Ik kan niet kiezen haha.

Hele fijne kerstdagen iedereen!

Een gedachte over “Merry Christmas!

Geef een reactie

