The Food(d)iary | Week 5 + 6

2015-01-25 16.55.08
Wat een twee weken… Voor mijn gevoel is de eerste week alweer een maand geleden. Kan een goed teken zijn, of een slecht teken. In mijn geval een slecht teken. Maargoed, dat is voorbij en we gaan nu weer vrolijk verder! Deze heerlijke en super gezonde truffels maakte ik op de zondag voordat ik de vreselijke projectweek in ging. Ze waren zooooo lekker!

2015-01-26 13.02.53
Even lunchen tussen alle hectiek door. Jeetje, wat kan je door stress geen trek hebben en gewoon vergeten te eten. Gelukkig had ik wel lekkere voedzame bammetjes mee met hüttenkäse, komkommer en sla.

2015-01-28 08.47.39
Koffieeee, de momenten die ik op school had om een kopje koffie te kopen tussen alles door pakte ik natuurlijk met beide handen aan!

2015-01-28 09.51.48
Ook moest ik in de projectweek iedere dag vroeg aanwezig zijn en ik neem mijn ontbijt het liefste dan gewoon mee. Zoveel eet ik niet als ontbijt en ik krijg het ’s ochtends als ik haast heb ook gewoon moeilijk weg. Ik had deze heerlijke bakjes muesli van de zuivelhoeve in de kantine gevonden. Sindsdien iedere dag gekocht als ontbijt haha.

2015-01-29 09.28.34
Ik mag dan wel niet ontbijten thuis maar mijn zelfgemaakte wiener melange sla ik écht niet over. Ik kan gewoon niet zonder en kan niet lekker functioneren als ik hem niet heb gehad haha. Hebben meer mensen dat?

2015-01-30 12.58.34
Einde van de vreselijke week EINDELIJK. Zo opgelucht als je op het knopje inleveren kan klikken en er niks meer aan kan doen. Ik wist ook niet hoe snel ik in de trein naar huis moest springen. In de trein at ik een heerlijke speltbol met kaas. Genieten!

2015-01-30 14.52.25
En omdat ik mezelf zo zielig vond heb ik mezelf even verwend met wat lekkere dingen bij de AH to go op het station. Mag af en toe wel eens toch?! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet aan begonnen ben…. Ik ben vooral benieuwd naar de repen. Heeft iemand ze al eens gegeten?

2015-01-30 21.49.05
Mezelf even flink verwennen met een stukje van de rolo chocoladereep die ik voor kerst kreeg. Super lekker! Er zit echt een kern in van karamel en de chocola is heerlijk romig. Aanrader!

2015-01-31 10.46.56
Ontbijtje! Lekker kwark met van alles en nog wat: muesli, rozijnen, kokos en honing.

2015-01-31 18.38.04
Ik had al zo’n tijd weer eens zin in pizza. En dit keer bedacht ik om eens ‘nieuwe’ soorten te proberen. Smaken die ik nog nooit geprobeerd heb. Ik wilde eigenlijk Flammkuchen kopen, maar die hadden ze niet (stom!) en koos toen maar voor de piccolini’s. Ook lekker maar ik was zó benieuwd naar die Flammkuchen.

2015-01-31 18.54.40
Ziet het er niet heerlijk uit! De tonijn vond ik echt de verrassing van de avond, ik had niet verwacht dat ik die zo lekker zou vinden.

2015-02-02 09.41.02
En toen was het weekendje thuis alweer klaar… Gelukkig waren maandag en dinsdag nog lekker rustig. Ik had mango gekocht uit de diepvries, en wat is dat lekker. Ik eet eigenlijk nooit mango en was haast vergeten hoe het smaakte. Nou, heerlijk! Lekker romig en ik combineerde het natuurlijk met wat kwark.

2015-02-02 13.44.34
Lunch time! Eieren moeten op dus ik eet lekker een gekookt eitje. Geen straf!

2015-02-02 15.14.24
Dit spotte ik bij boodschappen doen. Hoe lekker?! Ga ik zeker een keer kopen.

2015-02-02 15.15.05
En ook deze spotte ik. Helemaal niet zo bijzonder zou je zeggen maar deze bananenchips is gezoet met honing. Allee jammer van de prijs….maar toch ga ik hem een keer proberen!

2015-02-03 13.37.08
Nog een keer een heerlijke speltbol! Ook weer met kaas (hoe kan het ook anders) en wat belegde komkommertjes erbij.

2015-02-03 22.31.47
Eigenlijk mijn avondsnack van de afgelopen week: een gezonde truffel en mini merci. Ik had in ieder geval behoefte aan chocola haha.

2015-02-05 15.11.22
Thuis van een drukke dag school: hongerrrr! Ik genoot even van een kopje thee met een rijstewafel met boter en zeezout en een mini roggebroodje met kaas. Even opladen!

2015-02-06 21.10.11
Mjam, mams had druiven gekocht. Eet ik eigenlijk veel te weinig terwijl ze zo lekker zijn en heerlijk wegeten. Als je eenmaal begonnen bent eet je zo heel die bak leeg haha.

2015-02-07 13.41.21
Mijn moeders lunch: tuna melt á la Rudolph. Had ze gezien op 24Kitchen en ze wilde het gelijk uitproberen. Ze kwam het resultaat even showen en zei: foto? Kom ik dan op je blog?

2015-02-08 13.59.49
En nog een lekkere lichte lunch, een oberlander met geitenkaas. En natuurlijk de korstjes apart!

2 gedachtes over “The Food(d)iary | Week 5 + 6

  1. Die Nakd-repen ken ik, ik vind ze lekker! Ze hebben wel een aparte smaak, je kunt ze eigenlijk met niks vergelijken. Die tonijnpizza ziet er lekker uit, heeft ie een dunne bodem? Leuk, je gezonde truffels met hagelslagjes!

    1. Deze tonijnpizza was van Casa Di Mama, met steenovenbodem zoals ze dat noemen. We dunne bodem maar een beetje slap jammer genoeg. De Ristorante heeft minder!

Geef een reactie

