Dinner Diary week 7

Oeps… Een dag te laat en deze week geen blogjes online. Ik had het hier en daar al een beetje door laten schemeren, dat ik het zo druk had met school. Als je al gevoelig voor spanning en stress bent, zoals ik dus, moet je af en toe even prioriteiten stellen en een stapje terug doen. Dat deed ik dus en koos ervoor om alleen het hoognodige te doen, en de blogjes online zetten hoorde daar (op dit moment) voor mij niet bij. Maar ik ga mijn best weer doen! Om te beginnen dus de dinner diary van afgelopen week. Eigenlijk een super saaie diary omdat ik telkens wat uit de viezer at omdat ik deze week vakantie heb. Dan eet ik altijd het liefst de restjes uit de vriezer en koelkast zodat ik zo min mogelijk weg moet gooien. Kijken jullie mee?

Zondag
2015-02-08 18.57.24
Volgens mij hoef ik niet meer iets over mijn eten op zondag te zeggen haha. Zelfde als elke zondag de laatste tijd: roerei met groenten en kaas! Je kan het slechter treffen zou ik zeggen ;)

Maandag
2015-02-09 18.45.58
Euuuuhm, ja deze foto heeft duidelijk wat uitleg nodig haha. Het zou namelijk van alles kunnen zijn en het ziet er niet zo smakelijk uit…. Rara wat is het? Geen macaroni maar sheperds pie. Ik had nog wat uitjes gebakken, die erop gedaan met wat kaas en hup de oven in. Ik verbaas me er telkens over dat zo’n schotel met puree uit de vriezer nog super lekker smaakt.

Dinsdag
2015-02-10 18.46.05
Ook dit ziet er denk ik, behalve de salade, een beetje onidentificeerbaar uit. Maar het is quiche, met nog wat extra kaas erover. De vorige keer dat ik een stuk quiche at uit de vriezer en weer in de oven had gedaan bleef de quiche plakken aan de folie toen hij in de oven was geweest. Daar heb ik van geleerd en nu had ik het folietje even ingevet. Resultaat: ik kon de quiche makkelijk eraf halen :D

Woensdag
2015-02-11 18.38.02
Peen met u’en, oftwel: hutspot! Dit at ik nu voor de derde keer denk ik omdat mijn moeder het niet lust dus we het eigenlijk nooit aten. Misschien ligt het er dus aan dat ik het nooit heb gegeten, maar ik vind andere stamppotten toch ietsjes lekkerder. Maar verkeerd was het zeker niet! Heerlijk om het een beetje pittiger te maken met een hoooop sambal.

Donderdag
2015-02-12 18.49.26
Ergens achterin de vriezer vond ik nog een vegetarische kroket en sperziebonen. Allebei lang niet meer gehad! Van de sperziebonen heb ik met ui, roomkaas en normale kaas een soort prutje gemaakt. Erg lekker, vooral de vegetarische kroket, die had ik al veel te lang niet meer op!

Vrijdag
2015-02-13 18.40.31
Vakantieeeee. Als import brabander heb ik niks met carnaval en ga dus ook geen carnaval vieren, maar lekker naar huis en uitrusten (en aan school werken, ahum….) Vrijdag maakte ik een gevulde kipfilet met mozzarella en pesto, mijn moeder had special broccoli voor me gekocht en we maakten er nog sla bij. Heeeerlijk!

Zaterdag
2015-02-14 18.56.45
Soep it is! Ik had zo’n zin in een soep met ballen, maar dan geen tomatensoep of groentesoep……Dus na wat googlen kwam ik uit op een courgette paprikasoep. Was ook erg lekker!

Zondag komt gewoon aankomende dinner diary aan bod!

Een gedachte over “Dinner Diary week 7

Geef een reactie

