5x Cruesli

Omdat er ondertussen al aardig wat recepten op The Foodiary staan wilde ik een nieuwe categorie in het leven roepen. Namelijk 5 gepubliceerde recepten in dezelfde categorie bundelen om daar op terug te kijken. Soms vergeet ik zelf namelijk hoeveel lekkere recepten ik geplaatst heb, laat staan jullie. Op deze manier kijken we terug naar een vijftal recepten in eenzelfde categorie! Om het geheugen weer op te frissen zegmaar ;) We beginnen met 5 cruesli recepten. Degene die mijn blog al een tijdje volgen weten dat ik een periode heb gehad dat de cruesli recepten om de oren vlogen. En periodes gaan altijd weer voorbij maar ik vond het tijd om de cruesli recepten een te bundelen! Handig zo’n overzichtje als je besluit een cruesli recept uit te proberen ;)

Wortelcruesli

Ik denk wel de bijzonderste cruesli in dit rijtje! Als je eens uit je comfort-zone wil stappen ;)

Gezonde basis cruesli

Deze is denk ik het meest gangbare recept. Voor de beginner zullen we maar zeggen! Als je eenmaal zelf je cruesli hebt gemaakt wil je niet meer anders.

Pindakaas-banaan cruesli

Deze lijkt op de foto wel heel erg op de vorige cruesli, maar niets is minder waar. Hier zit namelijk pindakaas en banaan in. Allebei heel subtiel maar het geeft wel heel veel smaak!

Chocola banaan cruesli

Een chocoladeversie kan natuurlijk niet missen. En in combinatie met banaan ook nog een super gezond. Voor de chocoladeliefhebbers onder ons een aanrader!

Koekjes ontbijtgranen

Oké, eerlijk is eerlijk, dit is niet echt een cruesli maar deze moet er gewoon bij. Een heel gevaarlijk en tegelijkertijd een heel gezond recept. Gevaarlijk omdat het binnen no-time op is maar gezond omdat je kan spelen met de ingrediënten. Zo kun je de stroop vervangen door honing en de suiker vervangen door palmsuiker. Echt to die for!

2 gedachtes over “5x Cruesli

  1. Oh heerlijk! Ik heb zelf nog nooit cruesli gemaakt, erg he! Binnenkort maar eens van jouw receptjes proberen, maar ik denk dat ik dan maar begin met het basisrecept! :)

Geef een reactie

