The Food(d)iary | Week 9 + 10

io2015-02-23 15.18.09
Hebben jullie tijd voor een goedgevulde diary? Ik heb namelijk onverwachts toch best wel veel foto’s verzamend van de afgelopen twee weken! Allee maar leuk toch?! Niet te geloven dat we alweer in maart zitten, de lente komt eraan. Heerlijk! Hoe waren de afgelopen twee weken op eet gebied? Niet heel bijzonder, behalve dat ik een enorme craving had naar chocola. En daar heb ik gewoon aan toegegeven ;) De foto hierboven zijn mijn boodschapjes, altijd leuk om van anderen te zien toch?! ;)

2015-02-23 17.02.45
Ik wilde eens gaan proberen om rooibosthee te gaan drinken omdat daar geen cafeïne in zit. Maar omdat ik zo’n ben en van smaakjes hou, wilde ik wel rooibos met een smaakje. En toen kwam ik deze ineens tegen! Ik dacht eerst van: heh, chocola? Maar ik kon het niet laten om te proberen. Ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb want hij is heeerlijk! Een beetje zoet maar niet te. De chocola proef ik niet echt, maar ruik ik vooral, en de vanille proef je wel goed. Aanrader!

2015-02-23 17.14.21
En bij een kopje thee hoort natuurlijk een stukje chocola. Dit is wel een heel klein stukje, je begrijpt dat er nog meer bij kwam ;) Dit is van Tony chocolonely de karamel zeezout. Ik had een reep gekregen van mijn huisgenootje (eerste keer dat ik Tony chocola at!) en die ik binnen no-time opgegaan haha.

2015-02-24 22.12.51
Ook had ik weer eens een notenpasta gekocht, een gemengde dit keer. Heerlijk op een rijstewafel. Al moet ik bekennen dat merendeel gewoon met een lepeltje naar binnen is gegaan. Oeps…..

2015-02-25 16.21.57
Mijn moeder had druiven gekocht het weekend en die vielen zo goed in de smaak dat ik ze ook maar eens kocht. Maar ze waren niet lekker… Hele harde schil waardoor je er op bleef kauwen. Ik ben later speciaal naar de AH (deze waren van de Jumbo) gefietst om wél lekkere druiven te kopen.

2015-02-26 22.07.35
Late night snack! Kwark met suikervrije jam en een beetje notenpasta.

2015-02-27 13.40.00
En toen was het weer vrijdag! Lekker op tijd naar huis en onder het genot van een kopje thee mijn lunch opeten.

2015-02-28 18.19.28
Een paar weken terug ik toch heel graag de Flammkuchen proberen, maar die hadden ze niet. Gelukkig nu wel, de laatste nota bene. Maar dat maakt niet uit. We hadden nog een pizza van de Lidl in de vriezer en ik kocht nog een tonijn versie. Altijd leuk om verschillende soorten te hebben!

2015-02-28 18.45.49
En dit is hem. Hij was echt heerlijk en ik ga hem zeker vaker proberen. De bodem was lekker dun en krokant, niet te veel en niet te weinig crème fraiche. Heerlijk!

2015-03-01 10.27.12
Ontbijtje! Kwark met banaan, rozijnen en bruine suiker. Gewoon heel simpel maar o zo lekker.

2015-03-01 16.34.36
Ineens had mijn moeder een zak van die pinda cheetos voor zit. Daar kon ik natuurlijk van af blijven. Ik snap dat je er zo een hele zak van zou eten want ze zijn zo luchtig en eten zo lekker weg haha.

2015-03-02 16.17.32
Een paar weken terug had ik een doosje van deze smaak in perzik bij de Action gekocht en die was binnen no-time leeg. Dus nu kocht ik ook gelijk de aardbei smaak. Lekkere snoepjes!

2015-03-02 22.12.55
Chocolaa….. Ik kon het gelukkig bij deze twee houden haha.

2015-03-03 13.35.45
Lunch! Dat witte bolletje is een ei haha. Ik had hem in de magnetron geporcheerd en dan krijg je zoiets. Smaakt echter niet minder lekker ;) Ik had ook een paar mini roggebroodjes erbij, snackt lekker weg, vooral met kaas!

2015-03-04 16.38.34
Tussendoortje na een lange dag school! Die wortel ziet er een beetje raar nu ik het zo zie haha. Maar het knabbelt gewoon zo lekker weg!

2015-03-04 22.19.00
And again…

2015-03-05 14.13.33
Hard aan het werk op school voor een project! Ik had boterhammetjes meegenomen met hüttenkäse, komkommer en kipfilet. Krijg je weer genoeg energie van om hard door te werken ;)

2015-03-06 14.22.18
En weer in de trein naar huis! Dit keer met een appel en vieze thee. Ik had niet goed op het zakje gekeken en ik had schijnbaar citroenthee gepakt in plaats van bosvruchten….Bah.

2015-03-06 17.02.24
En thuis weer trek! Gelukkig had mijn moeder een heerlijk stokbroodje liggen en daar heb ik wat van afgesneden en belegd. Ik heb volgens mij gedurende het weekend heel dat stokbrood op gegeten haha.

2015-03-06 19.05.23
Dropjes! Had ik echt al zooooo lang zin in, dat ik eindelijk eens een zakje kocht.

2015-03-07 10.02.07
En weer het stokbroodje, maar nu met pindakaas en een sneetje met geitenkaassalade. Die is trouwens zoooo lekker! Van de Jumbo. Als je van geitenkaas houdt moet je dit echt eens proberen, hemels!

2015-03-07 14.44.20
En ik maakte weer een heerlijke salade als lunch. Krachtvoer (soort van haha) voor het leren. Maar meer gewoon lekker fris, dat paste natuurlijk wel bij het weer van het weekend!

2015-03-08 10.32.27
En weer wat sneetjes, nu als ontbijt. Is misschien wel te zien aan de zoete dingen erop. Ik had al heel lang geen hagelslag meer gegeten, en nu ben ik weer verslaafd haha.

2015-03-08 14.12.13
Ik had als ontbijt al wat van brood op, wat ik normaal nooit doe dus nu had ik als lunch er geen zin meer in. dus ik draaide het als het ware om: ik at als lunch kwark met bosvruchten en een hele hoop toppings: muesli, cranberry’s, kokos, noten en hagelslag. Ik heb werkelijk genoten!

2 gedachtes over “The Food(d)iary | Week 9 + 10

Geef een reactie

