Dinner Diary week 9

Ola! Het is weer tijd voor een dinner diary! Ik wilde eigenlijk een hele leuke collage maken want nu heb ik geen plaatje bovenaan de blogpost… Beetje saai dacht ik, even een collage maken. Maar dat is zo makkelijk nog niet op de computer, want de websites op internet die ervoor zijn werken gewoon niet goed. Misschien doe ik gewoon wat verkeerd? Maargoed, ik ga er wat op verzinnen! Volgende week krijgen jullie een collage bovenaan ;) Nu eerst over tot de orde van de dag: my dinners this week!

Zondag
2015-02-22 19.07.35
Tsja, hier hoef ik tegenwoordig weinig woorden meer aan vuil te maken haha. Zondag, dus terug naar mijn kamer, lege koelkast en gewoon iets snels en makkelijk: rijstprutje!

Maandag
2015-02-23 18.50.27
Ik vond nog wat gehakt in mijn vriezer en ineens kreeg ik het idee om gehaktballetjes in satésaus te maken. Zo gezegd zo gedaan! De satésaus is dan wel uit een zakje (tsja, gemak dient de mens…) maar lekker was het wel! Ik at het met een lekker wat gemengde wokgroenten met extra taugé en wat rijst.

Dinsdag
2015-02-24 18.46.30
Dinsdag was echt een slechte dag, een glaasje alcohol (ja, was ook gelijk het enigste glaasje) was compleet verkeerd gevallen. Ik dronk al nooit alcohol maar nu zeker niet meer haha. Ik had echt niet veel trek maar er moet wel wat gegeten worden dus ik bedacht me wat me nog een beetje zou smaken. Ik had toevallig van die aardappelbolletjes gekocht en dat ging er wel in, net dan. En met moeite kreeg ik er ook nog wat groenten in: een blikje doperwtjes met worteltjes en een gebakken uitje.

Woensdag
2015-02-25 18.45.49
Gelukkig voelde ik me woensdag al weer iets beter maar nog niet 100% top. Ineens had ik zin in pasta met tomatensaus maar ik had geen tomaten…. Wat nu? Ik had wel een paprika en tomatenpuree, en daar heb ik dan een soort van saus van gemaakt. Erdoorheen een plakje kaas, macaroni en klaar. Het ziet er trouwens heel onsmakelijk uit maar ik hou gewoon van lekker veel saus haha.

Donderdag
2015-02-26 18.39.09
Gelukkig was ik donderdag weer de oude en had ik ook lekker trek in mijn eten. Ik bakte wat krieltjes met een spiegelei en maakte een super lekkere salade met komkommer, zongedroogde tomaten en balsamico. Omnonom!

Vrijdag
2015-02-27 18.33.40
Home sweet home! En wat kookte ik? Rijstprutje. Verzin in het zelf niet, verzint mijn moeder het wel haha. Hoe dat zo kwam? We hadden allemaal restjes: broccoli, paprika, prei en hotdogs. Wat rijst erbij en een prima gezond maaltje. Gelukkig zijn we niet zo moeilijk ;)

Zaterdag
2015-02-28 18.47.46
Een paar weken terug wilde ik weer sinds een lange tijd pizza eten en onder andere de Flammkuchen van Dr.Oetker proberen. Die hadden ze toen niet (balen!) maar ik deed nu poging 2. En ze hadden hem! We aten er nog twee andere soorten pizza’s bij die we nog hadden liggen. Hoe vond ik de Flammkuchen? Super lekker! Aanrader!

2 gedachtes over “Dinner Diary week 9

Plaats een reactie