TIP: Milka Popcorn Snax

2013-12-16 16.14.07
Ik kwam dit eigenlijk bij toeval tegen. Een klein zakje met Milka Popcorn Snax. Ik ben altijd reuze benieuwd naar producten die nieuw zijn of die ik nog niet eerder had gezien. Ik kwam er na wat googlen achter dat het al best wel een tijdje bestaat. Grote kans dus dat je het al gespot hebt in de supermarkt of zelfs al geproefd hebt. Toch wilde ik hier een artikeltje aan wijden!

Milka Snax
Er zijn, zo ver ik weet, drie varianten van Milka Snax. Namelijk popcorn, Cranchito en Daim. Milka zegt dat het verrassende smaken zijn. Heerlijk voor een gezellig avondje op de bank of tijdens een feestje. Klinkt gezellig! Al moet ik zeggen dat iets met chocola voor elk moment wel kan –voor mij dan- en ik denk dat meer vrouwen hierover kunnen meepraten haha.
Milka Popcorn Snax kun je in de supermarkt in een verpakking van 130 gram kopen maar die was een kleinverpakking, gekocht bij de Xenos. Volgens Milka is Popcorn Snax ‘Knapperige, gekarameliseerde popcorn overgoten met heerlijke Milka Alpenmelkchocolade’. Die combinatie klinkt natuurlijk heel aantrekkelijk!

2013-12-16 15.29.36

Verpakking

De verpakking is zoals we van Milka gewend zijn paars. Deze verpakking is wel een beetje glimmend, metallic, wat ik best wel grappig vind, hierdoor zie je dat het misschien wel iets bijzonders is. Op de voorkant staan de Popcorn Snax afgebeeld. Ik maak de verpakking open en er komen grote ronde chocoladebrokken uit. Als je niet weet dat het Popcorn met chocola zou zijn, zou je denken dat het van die mega chocoladerozijnen zijn.

2013-12-16 16.15.14

Proeven!
Ik probeer er een paar en vind ze verrassend lekker! Je zou zeggen dat de popcorn een beetje zacht wordt maar die is nog heerlijk knapperig. Ook zit er een lekkere dikke laag, romige, chocolade omheen. Voor mij precies een goed verhouding van chocola en popcorn. Maar goed dat dit een klein zakje was want je moet jezelf echt bedwingen om niet te veel te eten ;). Er zitten gelukkig geen mini stukjes popcorn tussen en ik spot ook geen ongepoft stukje maïs.

Eindoordeel:
Onwijs lekker! Ik vind dat Milka echt een goede combinatie heeft ontdekt. Het is niet een product dat je iedere week in je mandje zal gooien maar voor een filmavondje is het zeker een aanrader!

2013-12-16 16.17.12

4 gedachtes over “TIP: Milka Popcorn Snax

Plaats een reactie